Чи будуть дешеві вживані автомобілі в Україні

0

Законопроект №3251, який передбачає скасування акцизного збору з б/в автомобілів та вже потрапив в парламент, швидше за все не приймуть.

Про це повідомляє Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів.

– Я б і сам організував би імпорт уживаних авто, адже гроші треба заробляти.

Хоча після заборони ввезення авто старше 5 років імпорт б/в вже не особливо вигідно.

Але після рекомендацій (а реально вимог) МВФ про збільшення акцизу на автоімпорт (особливо б/в), я мало вірю, що ВР не послухається МВФ і прийме законопроект №3251 (про скасування акцизного збору з б/в автомобілів, – ред.) і скасує акциз.

Читаємо п. 98 на стор 62 Рекомендацій МВФ:

“Встановленням в Україні ставок акцизного збору на транспортні засоби залежно від віку та об’єму двигуна, Україна цілком правильно стягує більші податки з старіших і більших транспортних засобів.”

Більш того, в МВФ рекомендують збільшити акциз.

Ось на сторінці 69 в таблиці 20 рекомендації ще збільшити акциз на іномарки (1 рік – на 10%, 2 рік – ще на 5%) і підрахунок доходів бюджету від такого підвищення.

Інакше МВФ грошей не дасть, % по старим боргам не виплатять і дефолт. А якщо припустити неймовірне і ВР скасує акциз на автоімпорт, то КМУ подасть Президенту цей законопроект на вето і Президент заветує Законопроект.

Ще до рекомендацій МВФ Мінфін, Мінекономіки, ДФСУ обрали жорстку політику проти скасування акцизу, так що вето буде 100%. Багато хто з дилерів готові ганяти б/в авто (у разі скасування акцизу), так як при підвищенні акцизу плюс ще й відкриття тіньових схем ввезення продажі можуть істотно зменшитися і треба якось виживати. Але за моїми даними скасування акцизу не станеться, а навпаки на виконання рекомендацій МВФ зараз готують підвищення акцизу і на нові і б/в іномарки на 10%, – пише Назаренко.