Кроссовер Hyundai за 4 000 доларів

0

Очікується запекла боротьба між глобальними автоконцернами на ринку Індії за ультрабюджетний сегмент.

Після успіху наддешевого хетчбека Renault Kwid багато автовиробників побачили в цій ніші індійського авторинку золоту жилу.

Так, слідом за французами корейський автогігант Hyundai почав розробку ультрабюджетного хетчбека. Передбачається, що на конвеєр модель встане в 2018 році, а поки що проект носить кодову назву AH. Наддешевий Hyundai матиме кроссоверний вигляд і, цілком можливо, отримає збільшений дорожній просвіт і не фарбований в колір кузова обвіс.

Як повідомляє індійське видання Economic Times, цінник «корейця» AH дозволить йому конкурувати з Renault Kwid, який в Індії зараз продається за 260 тисяч рупій.

Що стосується виробничих планів Hyundai, то планований тираж перспективного хетчбека складе близько 100 тисяч машин на рік. Що, звичайно, незрівнянно з надпопулярним Kwid, через ажіотажний попит на який Renault була змушена перевести свій індійський завод на роботу в три зміни, що забезпечить випуск 1600 автомобілів на добу (майже 600 тисяч в рік). При цьому французький хетчбек зібрав в Індії вже більше 125 тисяч попередніх замовлень, а час очікування автомобіля — більше півроку.