Російський автовиробник показав рекламу Lada Vesta з сексуальним підтекстом

2

Рекламний партнер російського «Автовазу» представив рекламу автомобіля Lada Vesta з сексуальним підтекстом. Таким чином вони магаються змусити купувати авто вітчизняного виробництва.

Відео розміщено на YouTube-каналі компанії. Користувачі порталу пишуть, що реклама здатна швидше відштовхнути потенційних покупців, ніж залучити їх.

«Автоваз вирішив, що це їм не потрібно підвищувати якість і конкурентоспроможність, а покупцям потрібно закатати губу», — йдеться у коментарях до відео.

У відео дружина наливає чоловікові борщ, а той в процесі трапези заглядається на дівчину в нижній білизні, яку показують по телевізору. Розлючена дружина вириває у чоловіка миску і виливає борщ йому на голову. Рекламний слоган ролика — «Вистачить дивитися на чужих» — натякає на те, щоб російські споживачі переключилися з іноземних автомобілів на вітчизняні.

Нагадаємо, У Росії почалась рекламна війна через Lada Vesta. Автоконцерн розв’язав маркетингову війну з азіатськими виробниками автомобілів. На провокацію відповіли Hyundai, Nissan, Volkswagen, Audi та інші автогіганти. Представники світових брендів вказали на низьку якість продукції російського авто.