Що буде, якщо перелити масло в двигун?

Всіх автомобілістів ще до отримання ними заповітного водійського посвідчення вчать тому, що виїжджати з місця стоянки при рівні моторного масла нижче мінімальної позначки щупа заборонено. Спочатку слід долити мотор рідини до необхідної кількості, щоб забезпечити достатнє змащення компонентів двигуна і уберегти його і свій гаманець від дорогого ремонту, а вже після тільки рухатися, розбиратися в причинах витоку і усувати їх.

При цьому про небезпеку переливу масла в двигуні в автошколах говорять нечасто, та й поза ними така інформація досить рідко доноситься до наших вух, тому «в народі» склався стереотип, що ігнорування позначки «MAX» нічим серйозним автомобілю не загрожує. Але чи так це насправді? Давайте розбиратися.

Отже, що буде, якщо перелити масло в двигун?

Насправді, надмірна присутність масла в мастильної системі двигуна настільки ж шкідливо, як і недостатнє, оскільки може провокувати виникнення наступних проблем.

Збільшення витрати палива, підвищений знос мотора. Обумовлено тим, що надлишковий обсяг рідини в моторі додає рівень опору ходу поршнів в циліндрах двигуна. Отже, рух колінвала ускладнюється, і крутний момент від нього переходить на провідну вісь авто. Як підсумок, переробка і додатковий знос мотора через подолання штучно створеного опору в добавок до більшого тиску водія на педаль газу.

Збільшення нагару в моторі автомобіля. Йдеться як про порушених двигуна, так і про внутрішні компонентах камери згоряння.

Стрімке забруднення глушника, що призводить до зменшення можливого терміну його експлуатації.

Швидке і різке зростання викидання в навколишнє середовище вихлопних газів, погіршення їх якості (збільшена токсичність і отруйність). Звідси порада: якщо існує необхідно прогріти автомобіль зі свідомо високим рівнем моторного масла в двигуні в закритому приміщенні (гаражі), потрібно постаратися забезпечити собі і своїм близьким максимальну безпеку, шляхом недопущення їх тривалого перебування в одному приміщенні з прогріваючим транспортним засобом.

Збільшення витрат рідини, це завжди веде до додаткових витрат.

Вихід з ладу сальників. Вони можуть бути просто видавлені під натиском занадто великого тиску моторного масла.

Замаслення свічок запалювання і їх передчасний знос. Перелив масла в двигуні практично завжди ведете до замаслювання свічок запалювання через постійне перебування їх в рідині.